Nadchodzi Wielki Brat reklamy internetowejNadchodzi Wielki Brat reklamy internetowejNadchodzi Wielki Brat reklamy internetowejNadchodzi Wielki Brat reklamy internetowej

Nadchodzi Wielki Brat reklamy internetowej

Nadchodzi Wielki Brat reklamy internetowej
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Reklama kontekstowa jest skuteczniejsza od banerów. Jednak już teraz rośnie jej mocniejsza konkurencja w postaci targetowania behawioralnego. Śledzenie internautów nabiera rumieńców i można się spodziewać, że w niedalekiej przyszłości nasza wiedza na temat ich zachowań radykalnie się wzbogaci.

Kształt mediów ulega szybkim zmianom. Jeszcze do niedawna funkcjonowały dwa programy telewizji (zwykle czarno-białej), obecnie mamy do wyboru setki stacji. Rozwijają się kanały tematyczne, skierowane do osób o bardzo wąsko sprecyzowanych zainteresowaniach.
Z drugiej strony rośnie popularność Internetu. Niedawne badania opisywane w serwisie ClickZ pokazały, iż wraz ze wzrostem udziału tego medium w czasie wolnym widzów zmniejsza się czas poświęcany przez nich telewizji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się