Reklama kontekstowa jest skuteczniejsza od banerów. Jednak już teraz rośnie jej mocniejsza konkurencja w postaci targetowania behawioralnego. Śledzenie internautów nabiera rumieńców i można się spodziewać, że w niedalekiej przyszłości nasza wiedza na temat ich zachowań radykalnie się wzbogaci.Kształt mediów ulega szybkim zmianom. Jeszcze do niedawna funkcjonowały dwa programy telewizji (zwykle czarno-białej), obecnie mamy do wyboru setki stacji. Rozwijają się kanały tematyczne, skierowane do osób o bardzo wąsko sprecyzowanych zainteresowaniach.
Z drugiej strony rośnie popularność Internetu. Niedawne badania opisywane w serwisie ClickZ pokazały, iż wraz ze wzrostem udziału tego medium w czasie wolnym widzów zmniejsza się czas poświęcany przez nich telewizji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.