Na zakupy z newsletterem (część 3) - Marketing przy Kawie
Na zakupy z newsletterem (część 3)Na zakupy z newsletterem (część 3)Na zakupy z newsletterem (część 3)Na zakupy z newsletterem (część 3)

Na zakupy z newsletterem (część 3)

Na zakupy z newsletterem (część 3)
Monika Banach

Monika Banach

-

UX specialist, Symetria

Monika Banach

Monika Banach

UX specialist
Symetria

Specjalista w zakresie badań user experience oraz projektowania interfejsów stron WWW i aplikacji. Przez ponad 5 lat zajmowała się marketingiem i komunikacją w jednej ze znanych firm doradczo-szkoleniowych. Tam właśnie zdobyła pierwsze doświadczenia w projektowaniu stron czy newsletterów. Realizowała projekty dla marek TUI, Orange, Link 4, WSB, Douglas, Skanska, Nestle (Winiary), Millennium Bank, Colgate-Palmolive, Starbucks, Leroy Merlin i innych.

Jak wygląda proces wypisywania się z newslettera? Czy jest nieskomplikowany, czy jednak kosztuje użytkownika trochę pracy? Zgodnie z dobrymi praktykami link umożliwiający wypisanie się z bazy powinien być zamieszczony w newsletterze.

Czytaj poprzednie artykuły z tego cyklu:
Na zakupy z newsletterem (część 1) Na zakupy z newsletterem (część 2)W poprzednich dwóch częściach cyklu opisane zostały: proces zapisywania się do newsletterów oraz łatwość zapoznania się z ich treścią. W niniejszym artykule, oprócz podsumowania badania zrealizowanego przez agencję Symetria, przedstawiony zostanie proces wypisywania się z newsletterów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja