Myślenie to odróżnianieMyślenie to odróżnianieMyślenie to odróżnianieMyślenie to odróżnianie

Myślenie to odróżnianie

Myślenie to odróżnianie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jeszcze w czasach rajskich człowiek nabył prawo nazywania składników świata. Do dziś z niego skwapliwie korzysta, nazywając zarówno swoje potrzeby, jak i przedmioty, które je zaspokajają. Nazwa to oczywiście nie wszystko. Za nią stoją określone przekonania na temat świata, siebie i relacji wobec innych. Obecnie najsilniejszymi elementami różnicującymi stają się marki - wszechobecne symbole naszych stylów życia. Artykuł z kwietniowego wydania drukowanego "MpK".

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja