Muzyczne igraszki w samochodzieMuzyczne igraszki w samochodzieMuzyczne igraszki w samochodzieMuzyczne igraszki w samochodzie

Muzyczne igraszki w samochodzie

Muzyczne igraszki w samochodzie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Lubimy słuchać muzyki podczas jazdy. Czasem jednak efekty włączenia sprzętu grającego bywają nieoczekiwane. Nie tak dawno Blaupunkt wypuścił w obieg wirusowy reklamę, w której pluszowe maskotki przeżywają w wyjątkowy sposób uniesienia muzyczne. Ostatnio w jego ślady poszedł Kenwood. Pluszaki w reklamie zastąpił nieco dyskretniejszy zombie.

Reklama przygotowana przez Blaupunkt pojawiła się w Sieci już jakiś czas temu. Miała na celu pokazanie siły głośników zamontowanych z tyłu samochodu. Jednocześnie w żartobliwy sposób nawiązała do pewnych intymnych zastosowań pojazdów. W spocie pluszowy miś i króliczek poddają się rytmowi generowanemu przez głośniki, a ich kolejne „przypadkowe” konfiguracje mogą służyć za ilustracje do Kamasutry.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja