Lubimy słuchać muzyki podczas jazdy. Czasem jednak efekty włączenia sprzętu grającego bywają nieoczekiwane. Nie tak dawno Blaupunkt wypuścił w obieg wirusowy reklamę, w której pluszowe maskotki przeżywają w wyjątkowy sposób uniesienia muzyczne. Ostatnio w jego ślady poszedł Kenwood. Pluszaki w reklamie zastąpił nieco dyskretniejszy zombie.Reklama przygotowana przez Blaupunkt pojawiła się w Sieci już jakiś czas temu. Miała na celu pokazanie siły głośników zamontowanych z tyłu samochodu. Jednocześnie w żartobliwy sposób nawiązała do pewnych intymnych zastosowań pojazdów. W spocie pluszowy miś i króliczek poddają się rytmowi generowanemu przez głośniki, a ich kolejne „przypadkowe” konfiguracje mogą służyć za ilustracje do Kamasutry.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.