Motywacja w crowdsourcinguMotywacja w crowdsourcinguMotywacja w crowdsourcinguMotywacja w crowdsourcingu

Motywacja w crowdsourcingu

Motywacja w crowdsourcingu
T.Winter, K.Kandefer

T.Winter, K.Kandefer

-

T.Winter, K.Kandefer

T.Winter, K.Kandefer

Podobno zarówno jako konsumenci, jak i producenci dóbr – byliśmy, jesteśmy i będziemy skończonymi materialistami. A jednak dziś na całym świecie jest mnóstwo osób, które z zaangażowaniem współtworzą wolne oprogramowanie, myślą nad ulepszeniami, które mógłby wprowadzić u siebie Starbucks, albo kombinują, co jeszcze można by zbudować z Lego. Dlaczego to robią?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się