Morderstwo w windzieMorderstwo w windzieMorderstwo w windzieMorderstwo w windzie

Morderstwo w windzie

Morderstwo w windzie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Krótki film nakręcony w windzie jedną kamerą w ciągu pięciu dni zdobył 2,5 mln wyświetleń na YouTube. Jego autorzy to początkujący pisarz i filmowiec, którzy od kilku lat uważani są za najlepszych na świecie specjalistów od marketingu wirusowego. Tworząc virale, kierują się kilkoma prostymi zasadami.

„Elevator Murder”, umieszczony na YouTube w poniedziałek, 4 marca przez użytkownika BeatriceRevenge, rozlał się po Internecie w niesamowitym tempie. Trzy dni później miał już ponad milion wyświetleń, aby po kolejnych dwóch dniach dobić do 2,5 mln.

Film promuje nowy amerykański serial kryminalny „Dead Man Down”, stawiając przeciętnych nowojorczyków w roli świadków morderstwa w biurowej windzie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja