Krótki film nakręcony w windzie jedną kamerą w ciągu pięciu dni zdobył 2,5 mln wyświetleń na YouTube. Jego autorzy to początkujący pisarz i filmowiec, którzy od kilku lat uważani są za najlepszych na świecie specjalistów od marketingu wirusowego. Tworząc virale, kierują się kilkoma prostymi zasadami.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Elevator Murder”, umieszczony na YouTube w poniedziałek, 4 marca przez użytkownika BeatriceRevenge, rozlał się po Internecie w niesamowitym tempie. Trzy dni później miał już ponad milion wyświetleń, aby po kolejnych dwóch dniach dobić do 2,5 mln.
Film promuje nowy amerykański serial kryminalny „Dead Man Down”, stawiając przeciętnych nowojorczyków w roli świadków morderstwa w biurowej windzie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.