Firma LG powróciła z nowym viralem. Dzięki niemu po raz kolejny chciała pokazać, jak realistyczny obraz dają tworzone przez nią monitory. Czy tym razem marka przesadziła, doprowadzając pasażerów jednej z amsterdamskich wind nieomal do ataku serca?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wielu ludzi boi się korzystać z windy i wydawać by się mogło, że to nieuzasadniony strach. Ludzie ci mają jednak szczęście, że nie stali się ofiarami najnowszej kampanii LG, po której na pewno nie wyzbyliby się szybko swoich lęków.
Akcja została zorganizowana w Amsterdamie przez agencję SuperHero. Jej celem było pokazanie możliwości nowego produktu LG – monitora wyposażonego w panel IPS (In Plane Switching).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.