Mój Sim lubi tylko PepsiMój Sim lubi tylko PepsiMój Sim lubi tylko PepsiMój Sim lubi tylko Pepsi

Mój Sim lubi tylko Pepsi

Mój Sim lubi tylko Pepsi
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Reklamy w telewizji już się przejadły. W prasie - nudzą. A w grach komputerowych? Do niedawna wcale ich nie było, lecz dziś coraz częściej pojawiają się jako realizacje świetnych pomysłów na product placement. Marketerzy dziś zabijają się o to, by to ich produktów użyto w nowych grach sportowych czy kolejnym wcieleniu popularnej serii „The Sims”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja