Moda na lateksModa na lateksModa na lateksModa na lateks

Moda na lateks

Moda na lateks
Karolina Gurazda

Karolina Gurazda

-

Karolina Gurazda

Karolina Gurazda

Jest ich wiele: nawilżające, pudrowane, zapachowe. Na naszym rynku tradycyjnie przed wakacjami promują się wszystkie znane u nas marki, szczególnie widoczne są billboardy Unimilu. Za granicą za sprzedaż prezerwatyw własnej marki wziął się... Benetton.

Unimil, jedna z czołowych firm na rynku prezerwatyw, zaproponowała swoim klientom nowe produkty z serii Special Collection. Zupełną nowością w kolekcji są prezerwatywy ze środkiem znieczulającym oraz powiększone do rozmiaru XXL. Kampania billboardowa firmy sygnowana jest hasłem „Alfabet pożądania” i rzeczywiście rząd ustawionych obok siebie opakowań produktów przypomina małe abecadło.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja