Mężczyzna light - Marketing przy Kawie
Mężczyzna lightMężczyzna lightMężczyzna lightMężczyzna light

Mężczyzna light

Mężczyzna light
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Napoje bez cukru, a więc niskokaloryczne, są zdecydowanie częściej wybierane przez kobiety. Wśród panów panuje z reguły przekonanie, że wszystko co „light” nie przystoi prawdziwemu mężczyźnie, a sztuczne słodziki niszczą oryginalny smak napoju. Tymczasem producenci nadal nie ustają w próbach przekonania tej opornej grupy do przejścia na „lekką” stronę. Wykorzystują do tego coraz to inne metody.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to