Znów dała o sobie znać Radykalna Inicjatywa Frugo. Zamiast opowiadać się za lub przeciw globalizmowi, można przecież napić się Frugo. Po długiej ciszy firma znalazła wreszcie godnego siebie przeciwnika oraz doskonały moment promocji – marsze w wyludnionym mieście, w centrum zabitym deskami na pewno zostaną zauważone przez media.Szczyt Europejskiego Forum Ekonomicznego w Warszawie pobudził inwencję marketingową Radykalnej Inicjatywy Frugo. Już się obawiałam, że po Walentynkach nie nastąpi żaden kolejny etap, czekałam ósmego marca, potem w okolicach Wielkanocy. Jednak prawdopodobnie nie są to dobre okazje do komunikacji z grupą docelową napoju.
Teraz, gdy wszyscy w Warszawie przygotowują się do szczytu, gdy cała uwaga skupiona będzie na centrum stolicy, Frugo zaatakuje.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.