Marsz oportunistówMarsz oportunistówMarsz oportunistów

Marsz oportunistów

Marsz oportunistów
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Znów dała o sobie znać Radykalna Inicjatywa Frugo. Zamiast opowiadać się za lub przeciw globalizmowi, można przecież napić się Frugo. Po długiej ciszy firma znalazła wreszcie godnego siebie przeciwnika oraz doskonały moment promocji – marsze w wyludnionym mieście, w centrum zabitym deskami na pewno zostaną zauważone przez media.

Szczyt Europejskiego Forum Ekonomicznego w Warszawie pobudził inwencję marketingową Radykalnej Inicjatywy Frugo. Już się obawiałam, że po Walentynkach nie nastąpi żaden kolejny etap, czekałam ósmego marca, potem w okolicach Wielkanocy. Jednak prawdopodobnie nie są to dobre okazje do komunikacji z grupą docelową napoju.

Teraz, gdy wszyscy w Warszawie przygotowują się do szczytu, gdy cała uwaga skupiona będzie na centrum stolicy, Frugo zaatakuje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja