Marketingowa łamigłówka z Hitlerem - Marketing przy Kawie
Marketingowa łamigłówka z HitleremMarketingowa łamigłówka z HitleremMarketingowa łamigłówka z HitleremMarketingowa łamigłówka z Hitlerem

Marketingowa łamigłówka z Hitlerem

Marketingowa łamigłówka z Hitlerem
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

Dla młodego pokolenia II wojna światowa to okres tak odległy jak bitwa pod Grunwaldem czy potop szwedzki. Widać to także w reklamie wykorzystującej motywy z tamtego okresu.

Ktoś wpadł na pomysł, aby w jednej z reklam antynarkotykowych użyć słów lub wizerunku – to akurat ma tu najmniejsze znaczenie – Hitlera (zło ludzkości), jego kochanki Ewy Braun i browna, czyli narkotyku dla małolatów. Kto tego nie wie, może mieć poważne kłopoty z właściwym odczytem przekazu. Dodatkowo „Ewka” to w gwarze (przynajmniej warszawskiej) określenie na browna właśnie (inaczej „króliczek” lub „speed”).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to