„Marketing strategiczny, durniu!”, czyli kosztowne błędy dyrektorów marketingu„Marketing strategiczny, durniu!”, czyli kosztowne błędy dyrektorów marketingu„Marketing strategiczny, durniu!”, czyli kosztowne błędy dyrektorów marketingu„Marketing strategiczny, durniu!”, czyli kosztowne błędy dyrektorów marketingu

„Marketing strategiczny, durniu!”, czyli kosztowne błędy dyrektorów marketingu

„Marketing strategiczny, durniu!”, czyli kosztowne błędy dyrektorów marketingu
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Ta parafraza hasła wyborczego Billa Clintona „Gospodarka, głupcze!” doskonale oddaje wagę marketingu strategicznego, który w Polsce z pewnością nie jest tak doceniany, jak na rynku amerykańskim. Dlaczego nadmiar danych może być dla firmowych działów marketingu bardziej szkodliwy niż ich brak? Co sprawiło, że Red Bull, który kilkanaście lat temu niepodzielnie panował w kategorii napojów energetyzujących, dzisiaj przegrywa z nieznaną kilka lat temu marką? Warto śledzić częste i spektakularne błędy popełniane przez działy marketingu – zarówno jeśli chodzi o sposób ich funkcjonowania, jak i budowanie strategii marki względem konkurentów rynkowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja