Ta parafraza hasła wyborczego Billa Clintona „Gospodarka, głupcze!” doskonale oddaje wagę marketingu strategicznego, który w Polsce z pewnością nie jest tak doceniany, jak na rynku amerykańskim. Dlaczego nadmiar danych może być dla firmowych działów marketingu bardziej szkodliwy niż ich brak? Co sprawiło, że Red Bull, który kilkanaście lat temu niepodzielnie panował w kategorii napojów energetyzujących, dzisiaj przegrywa z nieznaną kilka lat temu marką? Warto śledzić częste i spektakularne błędy popełniane przez działy marketingu – zarówno jeśli chodzi o sposób ich funkcjonowania, jak i budowanie strategii marki względem konkurentów rynkowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.