Marketing serwetkowy - Marketing przy Kawie
Marketing serwetkowyMarketing serwetkowyMarketing serwetkowyMarketing serwetkowy

Marketing serwetkowy

Marketing serwetkowy
Marta Iwańczuk

Marta Iwańczuk

-

Marta Iwańczuk

Marta Iwańczuk

Są dostępne w każdym barze, kawiarni i restauracji. Klienci sięgają po nie, gdy jedzą i gdy kończą posiłek. Nierzadko używają ich, kiedy chcą coś zanotować lub biorą je na zapas, gdyż są niezbędne i darmowe. Mowa o serwetkach, które w Australii i Stanach Zjednoczonych zyskują ostatnio uznanie jako skuteczny nośnik reklamy.

Na łamach branżowych portali internetowych najczęściej wymieniane są dwie firmy specjalizujące się w serwetkowej reklamie (ang. napkin advertising). Pierwsza z nich to australijska firma NapkinAd, która zaproponowała swoim klientom strategię reklamową polegającą na udostępnianiu serwetek z nadrukami za pomocą odpowiednich dystrybutorów, na których także zamieszczana jest reklama.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja