Są dostępne w każdym barze, kawiarni i restauracji. Klienci sięgają po nie, gdy jedzą i gdy kończą posiłek. Nierzadko używają ich, kiedy chcą coś zanotować lub biorą je na zapas, gdyż są niezbędne i darmowe. Mowa o serwetkach, które w Australii i Stanach Zjednoczonych zyskują ostatnio uznanie jako skuteczny nośnik reklamy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na łamach branżowych portali internetowych najczęściej wymieniane są dwie firmy specjalizujące się w serwetkowej reklamie (ang. napkin advertising). Pierwsza z nich to australijska firma NapkinAd, która zaproponowała swoim klientom strategię reklamową polegającą na udostępnianiu serwetek z nadrukami za pomocą odpowiednich dystrybutorów, na których także zamieszczana jest reklama.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.