Marketing religijny na faliMarketing religijny na faliMarketing religijny na faliMarketing religijny na fali

Marketing religijny na fali

Marketing religijny na fali
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

Religia, a zwłaszcza fakty biblijne dotyczące życia Jezusa Chrystusa są często wykorzystywane przez artystów, kreatorów mody i niektóre media do zwrócenia na siebie uwagi. Polska postrzegana jest przez obywateli krajów UE jako kraj nadzwyczaj religijny i katolicki, stąd również najbardziej wyczulony na punkcie obrazy uczuć religijnych.

Ostatnio sąd w Gdańsku skazał artystkę D. Nieznalską na pół roku pozbawienia wolności za to właśnie przewinienie. Na swojej wystawie pokazała ona krzyż, pośrodku którego widniały męskie genitalia. Ostatnio stały się bardzo modne koszulki z wizerunkiem Jezusa. Zafundowali je sobie m.in. Kuba Wojewódzki, Wojciech Medyński oraz Arkadiusz Weremczuk.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja