Marketing nie jest walką na wyroby – jest walką na percepcjeMarketing nie jest walką na wyroby – jest walką na percepcjeMarketing nie jest walką na wyroby – jest walką na percepcjeMarketing nie jest walką na wyroby – jest walką na percepcje
Fragment okładki książki

Marketing nie jest walką na wyroby – jest walką na percepcje

Marketing nie jest walką na wyroby – jest walką na percepcje
Maciej Tesławski

Maciej Tesławski

-

pierwszy filozof marketingu

Maciej Tesławski

Maciej Tesławski

pierwszy filozof marketingu

Strateg marketingowy. Pracował dla największych agencji w kraju. Aktualnie niezależny konsultant. Wykłada strategię i marketing relacji. Autor wielu publikacji z zakresu komunikacji marki, autor książek takich jak „Praktyka brandingu”, „Strategia marketingowa”, „Konsument wierny jak pies”.

Nie dziwi, że Ries i Trout poświęcili na omówienie tego prawa najwięcej miejsca w książce. W tym rozdziale dokonują oni prawdziwej rewolucji w myśleniu. Fragment książki „Praktyka brandingu” Macieja Tesławskiego i zaproszonych przez niego do współpracy praktyków.

[…]
„Nie ma żadnej obiektywnej rzeczywistości. Nie ma żadnych faktów. Nie ma żadnych najlepszych wyrobów. W świecie marketingu istnieją jedynie percepcje w świadomości klienta czy potencjalnego klienta. Rzeczywistością jest percepcja. Wszystko poza tym jest złudzeniem”.
(Wszystkie pogrubione cytaty pochodzą z książki A. Riesa i J. Trouta „22 prawa marketingu”, Vipart, Warszawa 2005)

Na szczęście pada tutaj „W świecie marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się