Co w twojej firmie zmieni marka?Co w twojej firmie zmieni marka?Co w twojej firmie zmieni marka?Co w twojej firmie zmieni marka?

Co w twojej firmie zmieni marka?

Co w twojej firmie zmieni marka?
Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

-

dyrektor zarządzający, Anagram Naming

Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

dyrektor zarządzający
Anagram Naming

Nie nazwa i nie logo są marką. Nie one powodują, że szukamy tych, a nie innych produktów, lecz obietnica, która stoi za tymi symbolami. Obietnica, że wsiądziemy na przykład w bezpieczny samochód, rodzinny samochód albo sportowy samochód... Co zyskuje firma, w której branding jest integralną częścią codziennej działalności?

Wyobraź sobie, że firma, w której pracujesz, usunęła swą nazwę i symbol graficzny. Nazwa firmy powróciła do formy ZPU (zakład produkcyjno-usługowy), a logo firmy to prosty napis, oddany literami o kroju powszechnie dostępnym w programach komputerowych. Identyfikację wizualną usunięto ze wszystkich atrybutów działalności.

Po takiej operacji firma stałaby się wszystkim obojętna, wręcz anonimowa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja