Nie nazwa i nie logo są marką. Nie one powodują, że szukamy tych, a nie innych produktów, lecz obietnica, która stoi za tymi symbolami. Obietnica, że wsiądziemy na przykład w bezpieczny samochód, rodzinny samochód albo sportowy samochód... Co zyskuje firma, w której branding jest integralną częścią codziennej działalności?
Wyobraź sobie, że firma, w której pracujesz, usunęła swą nazwę i symbol graficzny. Nazwa firmy powróciła do formy ZPU (zakład produkcyjno-usługowy), a logo firmy to prosty napis, oddany literami o kroju powszechnie dostępnym w programach komputerowych. Identyfikację wizualną usunięto ze wszystkich atrybutów działalności.
Po takiej operacji firma stałaby się wszystkim obojętna, wręcz anonimowa.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.