Marketer w labiryncie narracji. Badawcza nić AriadnyMarketer w labiryncie narracji. Badawcza nić AriadnyMarketer w labiryncie narracji. Badawcza nić AriadnyMarketer w labiryncie narracji. Badawcza nić Ariadny

Marketer w labiryncie narracji. Badawcza nić Ariadny

Marketer w labiryncie narracji. Badawcza nić Ariadny
AdvertisementAdvertisement
Anna Wiatr

Anna Wiatr

-

Anna Wiatr

Anna Wiatr

Rzeczywistość ma wiele wspólnego z opowieścią, a dokładniej – ze splotem różnorodnych, przecinających się historii. Pisarze są tego świadomi od dawien dawna. Od jakiegoś czasu wiedzą też już o tym filozofowie, literaturoznawcy, a nawet niektórzy socjolodzy. Powoli wiedza ta przenika również do świata badań stosowanych. Jakie to badania i w czym mogą być pomocne firmom i markom?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się