Mama w szokuMama w szokuMama w szokuMama w szoku

Mama w szoku

Mama w szoku
Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

-

Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

Gry komputerowe już dawno przestały być postrzegane jako poślednia rozrywka skierowana do dzieci. Stały się równoprawnym konkurentem w walce o wolny czas i przede wszystkim zasoby portfela rozwiniętych społeczeństw bez względu na wiek. Niemniej gra na różnicach pokoleniowych nadal może być całkiem atrakcyjnym sposobem promocji wśród najmłodszej widowni. Na konflikcie pokoleń bazuje najnowsza kampania gry Dead Space 2.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja