Mama – to brzmi dumnieMama – to brzmi dumnieMama – to brzmi dumnieMama – to brzmi dumnie

Mama – to brzmi dumnie

Mama – to brzmi dumnie
Emilia Wanat

Emilia Wanat

-

Emilia Wanat

Emilia Wanat

Produkty Procter & Gamble nie kojarzą się z emocjami, jakich dostarczają kibicom zmagania olimpijskie. Mimo to firma jako sponsor letnich igrzysk w Londynie umiała wycisnąć łzy z oczu wielu widzów swoich spotów. Bohaterkami swej kampanii wizerunkowej koncern po raz kolejny uczynił ciche współautorki olimpijskich sukcesów – matki sportowców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja