Magia kina po włosku - Marketing przy Kawie
Magia kina po włoskuMagia kina po włoskuMagia kina po włoskuMagia kina po włosku

Magia kina po włosku

Magia kina po włosku
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Wszechobecność komunikatów reklamowych wydaje się immanentną cechą współczesnej rzeczywistości. Nie sposób schronić się przed nimi nawet w mroku kinowej sali, która w gruncie rzeczy powinna być dla kinomana przestrzenią intymnego kontaktu ze sztuką filmową. Gdy zatem blok reklamowy, opóźniający rozpoczęcie wyczekiwanego filmu, wydłuża się do kilkudziesięciu minut, niejeden z nas traci cierpliwość. Czasem – jak powiedziałby inżynier Mamoń, bohater filmu „Rejs” – „aż chce się wyjść z kina”. Czy coś może sprawić, by oglądanie reklam przed kinowym seansem nie było irytującą koniecznością, ale całkiem ekscytującym wydarzeniem?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja