Madonna podlizuje się młodemu pokoleniuMadonna podlizuje się młodemu pokoleniuMadonna podlizuje się młodemu pokoleniuMadonna podlizuje się młodemu pokoleniu

Madonna podlizuje się młodemu pokoleniu

Madonna podlizuje się młodemu pokoleniu
Casper Haring

Casper Haring

-

Casper Haring

Casper Haring

Jeżeli Pepsi wydała kilka milionów dolarów, aby Madonna piła ten napój, wiedząc, że może to mieć olbrzymi wpływ na zakup produktu przez masę ludzi, to jakiego wpływu na młodzież możemy się spodziewać, jeśli będzie ona widzieć postacie z czołówek, jak Madonnę, Britney Spears czy Christinę Aguilerę, promujące miłość lesbijską poprzez całowanie się w usta?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja