LOT walczy o swoją markęLOT walczy o swoją markęLOT walczy o swoją markęLOT walczy o swoją markę

LOT walczy o swoją markę

LOT walczy o swoją markę
Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

-

dyrektor zarządzający, Anagram Naming

Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

dyrektor zarządzający
Anagram Naming

Polskie Linie Lotnicze LOT powstały 1 stycznia 1929 roku. Od tego dnia wszystkie linie lotnicze w Polsce rozpoczęły działanie pod jedną marką. Pomimo tego LOT, przewożąc zaledwie 5 milionów pasażerów rocznie, nie mieści się w kategorii „średnie linie lotnicze”. Czy marce grozi zniknięcie z rynku?

LOT, OLT – przypadkowe podobieństwo?

15 lutego ruszyła kampania reklamowa marki OLT Express. Wielu odbiorców mogło w pierwszej chwili odebrać ją jako kolejną inicjatywę marketingową i biznesową Polskich Linii Lotniczych LOT.

Wpływają na to m.in.: nazwa, której wyróżniający się człon złożony jest z takich samych liter, jak nazwa LOT, umieszczona w reklamach (w dodatku zapisana wielkimi literami) informacja, że to Polskie Linie Lotnicze, a także biel i czerwień jako barwy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja