Sezon letni w modzie upłynie pod znakiem zwiewności i lekkości. Z myślą o tym producenci artykułów spożywczych już teraz rozpoczęli swoje „lekkie” kampanie. Nie od dziś wiadomo, że lato to dla kobiet czas odchudzania i diet.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Sposób na szczupłą sylwetkę proponuje firma Wasa, producent nowego rodzaju pieczywa: Wasa Crisp'n Light. Jedna kromka zawiera 19 kalorii, a sam produkt, jak można przeczytać na stronie Wasa, „jest sprzymierzeńcem osób dbających o dobre samopoczucie i zgrabną sylwetkę”. Slogan promujący prasową kampanię firmy: „Jakie masz plany na lato?”, delikatnie sugeruje odchudzanie bez głodówek i jakichkolwiek wyrzeczeń.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |