Light is trendyLight is trendyLight is trendyLight is trendy

Light is trendy

Light is trendy
Karolina Gurazda

Karolina Gurazda

-

Karolina Gurazda

Karolina Gurazda

Sezon letni w modzie upłynie pod znakiem zwiewności i lekkości. Z myślą o tym producenci artykułów spożywczych już teraz rozpoczęli swoje „lekkie” kampanie. Nie od dziś wiadomo, że lato to dla kobiet czas odchudzania i diet.

Sposób na szczupłą sylwetkę proponuje firma Wasa, producent nowego rodzaju pieczywa: Wasa Crisp'n Light. Jedna kromka zawiera 19 kalorii, a sam produkt, jak można przeczytać na stronie Wasa, „jest sprzymierzeńcem osób dbających o dobre samopoczucie i zgrabną sylwetkę”. Slogan promujący prasową kampanię firmy: „Jakie masz plany na lato?”, delikatnie sugeruje odchudzanie bez głodówek i jakichkolwiek wyrzeczeń.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja