Lajki w odzieżyLajki w odzieżyLajki w odzieżyLajki w odzieży

Lajki w odzieży

Lajki w odzieży
Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

-

Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

Modowe faux pas? Nie wśród użytkowników Facebooka. W Brazylii popularna odzieżowa sieciówka C&A postanowiła pomóc swym zdezorientowanym klientom, którzy nie zawsze orientują się w najnowszych trendach. Dlatego w kwietniowej akcji informowała ich nie tylko o cenie koszuli czy sukienki, ale także o liczbie lajkujących je internautów. Marka Stussy zastosowała zaś jeszcze prostszy chwyt w swojej kampanii. Za wyżebrane lajki modelka zrzucała z siebie kolejne warstwy ubrań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja