Kup Pan kartę graficzną...Kup Pan kartę graficzną...Kup Pan kartę graficzną...Kup Pan kartę graficzną...

Kup Pan kartę graficzną…

Kup Pan kartę graficzną...
Grzegorz Gorajczyk

Grzegorz Gorajczyk

-

Grzegorz Gorajczyk

Grzegorz Gorajczyk

Rynek komputerowy rozwija się w ostrym tempie, niemal bez przerwy producenci wprowadzają nowe produkty. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż w ręce konsumentów trafiają często produkty niedopracowane lub "nowości" obecne na rynku już od dawna.

Przykładowo, rynek kart graficznych jest obecnie opanowany przez dwie firmy – NVidię i ATI. Obydwie oferują szeroką gamę produktów, których nazewnictwo wynika wyłącznie z potrzeb marketingowych, nijak się mając do parametrów technicznych. I tak, kanadyjska firma ATI wyprodukowała chyba za dużo chipów z serii Radeon 8500 i teraz sprzedaje je pod nową nazwą Radeon 9100 – choć w rzeczywistości to ten sam chip.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja