Dobrze znamy wybór postawiony przez bohatera filmu „Matrix”. Wraz z połknięciem którejś z dwóch pigułek – czerwonej lub niebieskiej – stawia się na jedną z dwóch rzeczywistości. Wygląda na to, że Morfeusz częstował Neo mentosami.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Mieć wybór to kłopotliwa sytuacja. Którą opcję wybrać, która jest lepsza, czy nie będę żałować decyzji? To iście tragiczne położenie konsumenta może męczyć go po nocach lub… stać się tematem, który przyciągnie go do produktu.
Marka Mentos wykorzystuje ów element wyboru, sprzedając gumy do żucia w dwóch smakach w jednym opakowaniu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.