Niektórzy bez centrów handlowych nie wyobrażają sobie życia. Inni właściwie ich nie lubią, ale... i tak w nich bywają. Jacy są klienci tego rodzaju obiektów? Czego oczekują od miejsc, które dawno przestały być postrzegane tylko jako zbiór sklepów?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie ponad 90% szeroko pojętej grupy docelowej centrów handlowych deklaruje regularne ich odwiedzanie. Nie ma dużej przesady w stwierdzeniu, że w zasadzie wszyscy, którzy chcą i mogą, chodzą do tego rodzaju centrów.
Jakie są zatem perspektywy rozwoju tego rynku? Jakie są i będą oczekiwania obecnych oraz potencjalnych klientów centrów handlowych? Sprawdziła to agencja badawcza IQS.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.