Od maniaków do zakładników – postawy i oczekiwania klientów wobec centrów handlowychOd maniaków do zakładników – postawy i oczekiwania klientów wobec centrów handlowychOd maniaków do zakładników – postawy i oczekiwania klientów wobec centrów handlowychOd maniaków do zakładników – postawy i oczekiwania klientów wobec centrów handlowych
Przychodzimy tu nie tylko kupować (fot. estherpoon/Fotolia)

Od maniaków do zakładników – postawy i oczekiwania klientów wobec centrów handlowych

Od maniaków do zakładników – postawy i oczekiwania klientów wobec centrów handlowych
Agnieszka Kowalewska

Agnieszka Kowalewska

-

Agnieszka Kowalewska

Agnieszka Kowalewska

Niektórzy bez centrów handlowych nie wyobrażają sobie życia. Inni właściwie ich nie lubią, ale... i tak w nich bywają. Jacy są klienci tego rodzaju obiektów? Czego oczekują od miejsc, które dawno przestały być postrzegane tylko jako zbiór sklepów?

Obecnie ponad 90% szeroko pojętej grupy docelowej centrów handlowych deklaruje regularne ich odwiedzanie. Nie ma dużej przesady w stwierdzeniu, że w zasadzie wszyscy, którzy chcą i mogą, chodzą do tego rodzaju centrów.

Jakie są zatem perspektywy rozwoju tego rynku? Jakie są i będą oczekiwania obecnych oraz potencjalnych klientów centrów handlowych? Sprawdziła to agencja badawcza IQS.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja