Kto przegrywa, nadal świetnie się bawiKto przegrywa, nadal świetnie się bawiKto przegrywa, nadal świetnie się bawiKto przegrywa, nadal świetnie się bawi

Kto przegrywa, nadal świetnie się bawi

Kto przegrywa, nadal świetnie się bawi
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Codziennie dostajemy dziesiątki ulotek, folderów i innych materiałów reklamowych. O ile większość z nich wyrzucamy bez czytania do kosza, o tyle nikt lekką ręką nie pozbywa się zdrapki czy losu na loterię. Zastosowanie gier losowych i konkursów w promocjach i programach lojalnościowych może być niezwykle użytecznym narzędziem marketingowym. O tym, jak umiejętnie wykorzystać ludzkie upodobanie do gier i „miękkiego hazardu”, rozmawiamy z Johnem Martinem i Manusem Mac Crosainem z irlandzkiej firmy PlayPrint, specjalizującej się w kreacji mechanizmów i produkcji kuponów do gier prasowych, loterii promocyjnych, loterii pieniężnych i gier bingo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się