Kryzys a nastroje ekonomiczne polskich internautówKryzys a nastroje ekonomiczne polskich internautówKryzys a nastroje ekonomiczne polskich internautówKryzys a nastroje ekonomiczne polskich internautów

Kryzys a nastroje ekonomiczne polskich internautów

Kryzys a nastroje ekonomiczne polskich internautów
Blisko 40 proc. polskich użytkowników Internetu dostrzega w życiu codziennym skutki spowolnienia gospodarczego – wynika z raportu „Finanse i plany finansowe internautów” przygotowanego przez firmę badawczą Gemius SA. Mimo to optymistów spodziewających się poprawy swojej sytuacji finansowej w nadchodzącym półroczu jest zdecydowanie więcej niż pesymistów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja