Kropla, która rozbudza wyobraźnięKropla, która rozbudza wyobraźnięKropla, która rozbudza wyobraźnięKropla, która rozbudza wyobraźnię

Kropla, która rozbudza wyobraźnię

Kropla, która rozbudza wyobraźnię
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Subtelne ruchy. Westchnienia. Pobudzenie zmysłów. Tła muzyczne skomponowane przez najlepszych polskich kompozytorów. W takim właśnie stylu poznajemy piękno owoców, z których powstają soki Tymbark.

Reklamę telewizyjną „Kropla”, przedstawiającą dopracowane w najdrobniejszych szczegółach owocowe układy choreograficzne, przygotowała Agencja Euro RSCG Warsaw. Ileż uczuć i emocji może ujawnić kropla spływająca po wiśni, jabłku antonówce czy pomarańczy, na swej drodze do… szklanki, w której ląduje wraz z kawałkiem owocu…

Mimo wspólnego pomysłu kreatywnego każdy film posiada indywidualny charakter, który zostaje wzmocniony muzyką.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja