Kręcić z fanamiKręcić z fanamiKręcić z fanamiKręcić z fanami

Kręcić z fanami

Kręcić z fanami
Jak angażować konsumentów i promować markę bez prostego rozdawnictwa gadżetów? Jak spowodować, aby wzięli oni udział w zabawie ściśle związanej ze światem kreowanym przez markę? Ubiegłoroczna kampania Crunchips w mediach społecznościowych stanowi przynajmniej częściową odpowiedź na te pytania.

Założeniem ubiegłorocznej kampanii Crunchips (wrzesień–październik 2010 r.) było zaangażowanie konsumentów w dialog z marką. W celu zwiększenia dotarcia do grupy docelowej wykorzystano media społecznościowe oraz treści tworzone przez fanów brandu.

Grupę docelową kampanii stanowili „fashion followers”, czyli ludzie młodzi, ambitni, ciekawi świata, aspirujący.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja