Jak angażować konsumentów i promować markę bez prostego rozdawnictwa gadżetów? Jak spowodować, aby wzięli oni udział w zabawie ściśle związanej ze światem kreowanym przez markę? Ubiegłoroczna kampania Crunchips w mediach społecznościowych stanowi przynajmniej częściową odpowiedź na te pytania.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Założeniem ubiegłorocznej kampanii Crunchips (wrzesień–październik 2010 r.) było zaangażowanie konsumentów w dialog z marką. W celu zwiększenia dotarcia do grupy docelowej wykorzystano media społecznościowe oraz treści tworzone przez fanów brandu.
Grupę docelową kampanii stanowili „fashion followers”, czyli ludzie młodzi, ambitni, ciekawi świata, aspirujący.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.