Koniec z "Made in Poland"? - Marketing przy Kawie
Koniec z Koniec z Koniec z Koniec z

Koniec z „Made in Poland”?

Koniec z "Made in Poland"?
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Unia Europejska chce zlikwidować określenia krajów – wytwórców na produktach. Nie będzie już napisów „Made in Germany”, „Made in France”, a po akcesji naszego kraju: „Made in Poland”. Zastąpi je po prostu „Made in the European Union”.

Na razie to tylko plany. Już wzbudziły jednak ostrą krytykę firm z wielu państw UE. Pomysłodawcą jest komisarz ds. handlu Pascal Lamy. Co jest przyczyną zmian? Jak twierdzi Bruksela, komisja chce wprowadzić w świadomość konsumentów nowy znak jakości. W ten sposób łatwiej i szybciej przebiegałaby integracja i współpraca rynków wewnętrznych Europy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to