Koniec koszmaru?Koniec koszmaru?Koniec koszmaru?Koniec koszmaru?

Koniec koszmaru?

Koniec koszmaru?
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

Kilka tygodni temu na ulicach polskich miast pojawiły się czerwone billboardy z żółtymi napisami: Koniec koszmaru, Koniec horroru, Koniec strachu. Stylistyka przypominała akcje Media Markt, Heyah czy „Faktu”, specjalistów od zaskakujących kampanii. Kto z nich rozpoczął więc tę promocję? Na rozwiązanie zagadki nie trzeba było długo czekać. Intrygujące slogany to nowa kampania Tele2.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja