Komputer zamiast pieczątkiKomputer zamiast pieczątkiKomputer zamiast pieczątkiKomputer zamiast pieczątki

Komputer zamiast pieczątki

Komputer zamiast pieczątki
Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

-

Tomasz Borejza

Tomasz Borejza

Socjolog i dziennikarz. Krakus związany z warszawskim „Przeglądem” i londyńską „Coolturą”. Redaktor naczelny krakowskiego portalu Krowoderska.pl. Oprócz tego wierny fan węgierskiego wina i Starego Kleparza.

W niewielkich punktach usługowych i handlowych, ale także kilku sporych sieciach handlowych programy lojalnościowe wciąż polegają na przyklejaniu znaczków lub przybijaniu pieczątek na „karcie klienta”. W ten sposób przedsiębiorcy pomijają największą wartość prowadzenia programu – możliwość zdobycia wiedzy o klientach.

Tymczasem w programach tego rodzaju nie chodzi jedynie o nagradzanie za częste zakupy. – Program lojalnościowy jest przede wszystkim wielopoziomowym narzędziem do gromadzenia cennych informacji o zachowaniach klientów – mówi Renata Turska z firmy Loycon. Do tego, by można było zdobywać i odpowiednio wykorzystywać tę wiedzę, potrzebny jest jednak odpowiedni system informatyczny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja