Kolacja dla sześciu dyktatorówKolacja dla sześciu dyktatorówKolacja dla sześciu dyktatorówKolacja dla sześciu dyktatorów

Kolacja dla sześciu dyktatorów

Kolacja dla sześciu dyktatorów
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

O tej porze roku nikt nie powinien jeść sam – taka jest puenta najnowszego spotu reklamującego południowoafrykańską sieć fast food Nando’s. Jeśli weźmiemy pod uwagę okres przedświąteczny, takie hasło nie powinno nas zdziwić. W połączeniu z historią opowiedzianą w reklamie staje się jednak kontrowersyjne.

Pod koniec listopada w Internecie pojawił się spot reklamujący sieć lokali szybkiej obsługi Nando’s. Główny bohater filmu ze smutkiem patrzy na pusty stół przygotowany na przyjęcie gości, którzy już nie przyjdą. Po chwili oglądamy jego wspomnienia „starych dobrych czasów”, z piosenką „Those Were the Days” w tle.

Według opisu niby nic wielkiego, ot – kolejna grająca na emocjach reklama.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja