Kobieca twarz marki. Czy tylko na chwilę?Kobieca twarz marki. Czy tylko na chwilę?Kobieca twarz marki. Czy tylko na chwilę?Kobieca twarz marki. Czy tylko na chwilę?
Kierunek bardzo na czasie (źr. Johnnie Walker)

Kobieca twarz marki. Czy tylko na chwilę?

Kobieca twarz marki. Czy tylko na chwilę?
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Czemu Jaś Wędrowniczek nie miałby stać się Janeczką? Zabawa w zamiany płci staje się dla marek odświeżającym i prospołecznym ćwiczeniem... Które przy okazji może być bardzo opłacalne.

Johnny Walker dokonuje swoistego rebrandingu – i to jakiego! W miejsce znanego na całym świecie Jasia Wędrowniczka pojawia się kobieta – Jane Walker.

To doskonały moment na taką zmianę. W Stanach Zjednoczonych zaczyna się miesiąc kobiecej historii (Women’s History Month), a na całym świecie obchodzony jest Dzień Kobiet. W dobie równouprawnienia i głośnych akcji #metoo Johnny/Jane zgrabnie promują obraz marki zaangażowanej społecznie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się