Kluczyk do sukcesuKluczyk do sukcesuKluczyk do sukcesuKluczyk do sukcesu

Kluczyk do sukcesu

Kluczyk do sukcesu
Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

-

Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

Dwaj zapaśnicy sumo, grupa akrobatów i kilka półnagich kulturystek. W swej najnowszej interaktywnej kampanii marka Mercedes przekonuje, że w przestronnym modelu Viano znajdzie się miejsce dla każdego. Niedowiarkom pozwala to sprawdzić. By zajrzeć do mercedesa wyświetlanego na cyfrowym nośniku w berlińskim metrze, wystarczy mieć przy sobie kluczyk własnego samochodu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja