Powszechne zaniepokojenie ociepleniem klimatu i jego możliwymi konsekwencjami odbiło się echem także w świecie marketingu. W duńską kampanię na rzecz ograniczenia emisji dwutlenku węgla włączyły się również prywatne koncerny.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Problem globalnego ocieplenia, potraktowany jednak raczej z przymrużeniem oka, pojawił się na początku tego roku w kontekście kolekcji ubrań marki Diesel (zob. M.Barańska, Kolekcja w klimacie ocieplonym, "MpK-A", nr 181, 17-01-2007). Tym razem pierwszy krok uczyniony został przez państwo. Dania, podobnie jak inne kraje nordyckie, podjęła działania zmierzające do redukcji emisji gazów cieplarnianych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.