Coca-Cola rusza ratować amerykańskie dobre samopoczucie. Jak mówią pomysłodawcy nowej kampanii, chodzi o to, by pokazać całe spektrum tradycyjnych amerykańskich wartości. W czasach prezydentury Busha i wojny w Iraku takie rozwiązanie rzeczywiście może dotrzeć do zagubionych nieco i skonsternowanych Amerykanów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Cała koncepcja opiera się na serii posterów, które pokazują, jak wygląda „fajny Amerykanin” (Cool American). Przedstawiamy je poniżej: Każdy bohater plakatu jest opisany w kilku zdaniach. Z opisów tych wynika, że fajni Amerykanie z całą pewnością reprezentują klasę średnią, są wykształceni i nieźle zarabiają, nieobce są im globalne problemy, z którymi na swoim podwórku radzą sobie, jak mogą.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |