Klasyczny AmerykaninKlasyczny AmerykaninKlasyczny AmerykaninKlasyczny Amerykanin

Klasyczny Amerykanin

Klasyczny Amerykanin
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

Coca-Cola rusza ratować amerykańskie dobre samopoczucie. Jak mówią pomysłodawcy nowej kampanii, chodzi o to, by pokazać całe spektrum tradycyjnych amerykańskich wartości. W czasach prezydentury Busha i wojny w Iraku takie rozwiązanie rzeczywiście może dotrzeć do zagubionych nieco i skonsternowanych Amerykanów.

Cała koncepcja opiera się na serii posterów, które pokazują, jak wygląda „fajny Amerykanin” (Cool American). Przedstawiamy je poniżej: Każdy bohater plakatu jest opisany w kilku zdaniach. Z opisów tych wynika, że fajni Amerykanie z całą pewnością reprezentują klasę średnią, są wykształceni i nieźle zarabiają, nieobce są im globalne problemy, z którymi na swoim podwórku radzą sobie, jak mogą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja