Kinect zagra na emocjach (gladvertising)Kinect zagra na emocjach (gladvertising)Kinect zagra na emocjach (gladvertising)Kinect zagra na emocjach (gladvertising)

Kinect zagra na emocjach (gladvertising)

Kinect zagra na emocjach (gladvertising)
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Dotychczas Kinect wyczuwał ruch i rozpoznawał głos gracza, co pozwalało na maksymalne wykorzystanie możliwości gier na konsolę Xbox. Od teraz dodatek do konsoli będzie mógł także rozpoznawać emocje, a na ich podstawie dostosować wyświetlaną użytkownikowi reklamę. To jeden z przykładów trendu nazwanego gladvertisingiem, który przekracza wyobrażenia Spielberga z „Raportu mniejszości”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja