Do niedawna wafelki Kinder Bueno kojarzone były przede wszystkim z przysmakami dla dzieci. Owszem, starsi również po nie sięgali, ale to nie oni byli grupą docelową. Teraz jednak wszystko może się zmienić, trwa bowiem nowa kampania reklamowa batoników.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W Internecie, na autobusach, plakatach i podświetlanych city lightach pojawiły się dwa atrakcyjne zdjęcia: jedno przedstawia piękną kobietę, drugie – przystojnego (a jakże) mężczyznę. Łączą ich trzy rzeczy: oboje są młodzi, świetnie wyglądają i mają seksownie umazane twarze… batonikami Kinder Bueno.
Oczywiście przekaz jest jasny i czytelny: batoniki są pyszne, rozpływają się w ustach i wcale nie są dobre jedynie dla dzieci.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |