Kinder Bueno nie tylko dla dzieci - Marketing przy Kawie
Kinder Bueno nie tylko dla dzieciKinder Bueno nie tylko dla dzieciKinder Bueno nie tylko dla dzieciKinder Bueno nie tylko dla dzieci

Kinder Bueno nie tylko dla dzieci

Kinder Bueno nie tylko dla dzieci
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Do niedawna wafelki Kinder Bueno kojarzone były przede wszystkim z przysmakami dla dzieci. Owszem, starsi również po nie sięgali, ale to nie oni byli grupą docelową. Teraz jednak wszystko może się zmienić, trwa bowiem nowa kampania reklamowa batoników.

W Internecie, na autobusach, plakatach i podświetlanych city lightach pojawiły się dwa atrakcyjne zdjęcia: jedno przedstawia piękną kobietę, drugie – przystojnego (a jakże) mężczyznę. Łączą ich trzy rzeczy: oboje są młodzi, świetnie wyglądają i mają seksownie umazane twarze… batonikami Kinder Bueno.

Oczywiście przekaz jest jasny i czytelny: batoniki są pyszne, rozpływają się w ustach i wcale nie są dobre jedynie dla dzieci.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to