Keira, dziewczyna do biciaKeira, dziewczyna do biciaKeira, dziewczyna do biciaKeira, dziewczyna do bicia

Keira, dziewczyna do bicia

Keira, dziewczyna do bicia
Anna Krawczyk

Anna Krawczyk

-

Anna Krawczyk

Anna Krawczyk

Przemoc domowa wobec kobiet jest bardzo cichym zjawiskiem – kobiety rzadko mówią głośno o swojej sytuacji, a otoczenie woli zachować wygodną neutralność. To się oczywiście zmienia, gdy ofiarą przemocy pada ktoś, kogo znamy. A jeśli to ktoś, kogo znamy wszyscy?

W najnowszej kampanii brytyjskiej organizacji Women’s Aid w rolę ofiary wciela się hollywoodzka gwiazda Keira Knightley, w pełni wykorzystując – w ważnym społecznie celu – wpływ marki własnego nazwiska.

Krótki film „The Cut” („Cięcie”), od początku kwietnia br. prezentowany w telewizyjnych i kinowych blokach reklamowych oraz w Internecie, jest owocem współpracy znanych brytyjskich artystów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja