Kampania w typie lokalnym - Marketing przy Kawie
Kampania w typie lokalnymKampania w typie lokalnymKampania w typie lokalnymKampania w typie lokalnym

Kampania w typie lokalnym

Kampania w typie lokalnym
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

Jesienią przyjdzie nam wybrać łącznie ponad 46 tys. radnych do organów samorządu terytorialnego. Liczba wszystkich kandydatów, w tym na wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, wyniesie zapewne kilkaset tysięcy. Decyzje nie będą łatwe, ale w ich podjęciu pomocna ma być rozpoczynająca się już (na razie oczywiście nieoficjalnie) samorządowa kampania wyborcza. Proste apele i zadrukowane strony nudnych programów wyborczych coraz szybciej odchodzą do lamusa. Można to było zauważyć w ubiegłorocznych kampaniach ogólnopolskich. Polityczny marketing wyborczy schodzi na poziom lokalny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja