Jesienią przyjdzie nam wybrać łącznie ponad 46 tys. radnych do organów samorządu terytorialnego. Liczba wszystkich kandydatów, w tym na wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, wyniesie zapewne kilkaset tysięcy. Decyzje nie będą łatwe, ale w ich podjęciu pomocna ma być rozpoczynająca się już (na razie oczywiście nieoficjalnie) samorządowa kampania wyborcza. Proste apele i zadrukowane strony nudnych programów wyborczych coraz szybciej odchodzą do lamusa. Można to było zauważyć w ubiegłorocznych kampaniach ogólnopolskich. Polityczny marketing wyborczy schodzi na poziom lokalny.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |