Jubileuszowa sportowa noc reklamożerców – nowe ceny za 30 sekund sławy - Marketing przy Kawie
Jubileuszowa sportowa noc reklamożerców – nowe ceny za 30 sekund sławyJubileuszowa sportowa noc reklamożerców – nowe ceny za 30 sekund sławyJubileuszowa sportowa noc reklamożerców – nowe ceny za 30 sekund sławyJubileuszowa sportowa noc reklamożerców – nowe ceny za 30 sekund sławy

Jubileuszowa sportowa noc reklamożerców – nowe ceny za 30 sekund sławy

Jubileuszowa sportowa noc reklamożerców – nowe ceny za 30 sekund sławy
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Czego można spodziewać się podczas 50. finału SuperBowl? Na boisku Levi's Stadium w Santa Clara – zażartej i wyrównanej walki. W przerwie – występu Beyonce, Bruno Marsa i grupy Coldplay. A w słynnym już bloku reklamowym?

Tegoroczny finał rozgrywek futbolowych w Stanach Zjednoczonych jest wyjątkowy. Po raz pięćdziesiąty na boisku spotkają się dwie najlepsze drużyny Ameryki – w tym roku to Carolina Panthers oraz Denver Broncos. Wydarzenie już dawno jednak zatraciło czysto sportowy charakter. Teraz to potężna platforma reklamowa.

Nie każdy reklamodawca może pozwolić sobie na obecność tutaj.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja