Celebryta w reklamie – dlaczego nas przekonuje?Celebryta w reklamie – dlaczego nas przekonuje?Celebryta w reklamie – dlaczego nas przekonuje?Celebryta w reklamie – dlaczego nas przekonuje?

Celebryta w reklamie – dlaczego nas przekonuje?

Celebryta w reklamie – dlaczego nas przekonuje?
Witold Koroblewski

Witold Koroblewski

-

creative director, Ambasada BC

Witold Koroblewski

Witold Koroblewski

creative director
Ambasada BC

Motywami przewodnimi tegorocznej Nocy Reklamożerców będą: muzyka i gwiazdy filmowe. Same sławy. W przekazie marketingowym najskuteczniejsze jest osobiste polecenie produktu przez kogoś, kogo klient darzy zaufaniem lub szacunkiem. Gdy nie ma takiej możliwości, należy szukać substytutu osobistego polecenia – np. celebryty. Jakie mechanizmy wtedy zastosować?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się