Kreatywni śmieją się z siebieKreatywni śmieją się z siebieKreatywni śmieją się z siebieKreatywni śmieją się z siebie

Kreatywni śmieją się z siebie

Kreatywni śmieją się z siebie
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Czas podsumowań, jaki następuje pod koniec roku, niekoniecznie jest czasem relaksu w branży reklamowej. Zaworem bezpieczeństwa dla psychiki pracowników kreatywnych najlepszych agencji – przynajmniej w Kanadzie – jest gala konkursu Agencja Roku magazynu „Strategy”. Tutaj można pochwalić się nawet bardzo szalonymi pomysłami.

Dla osoby postronnej agencja reklamowa może wydawać się dziwnym i szalonym miejscem. Właśnie tutaj zwykły człowiek codziennie kupujący mleko widziany jest jako „konsument przywiązany do brandu”, przedstawiciel specyficznej grupy 40+ lubiącej kolor biały i preferującej zdrowe żywienie, który może, a nawet musi być zainteresowany tabletkami zwiększającymi tolerancję laktozy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się