Tym sloganem epatowała nas dość długo telewizja TVN, emitując program o życiu Michała Wiśniewskiego. Kontrowersyjny muzyk miał przysporzyć stacji widzów. Na podobny pomysł wpadł Reebok, angażując do swojej nowej akcji reklamowej osobę jeszcze bardziej kontrowersyjną niż nasz czerwonowłosy bohater – rapera 50 Centa. Slogan pozostał taki sam, tyle że po angielsku: „I am what I am”. O ile jednak TVN na programie z liderem Ich Trojga tylko i wyłącznie zarobił, o tyle Reebok już zaczyna ponosić straty. 50 Cent okazał się po prostu nazbyt kontrowersyjny.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.