Jedność odmienności – marketing poza płcią - Marketing przy Kawie
Jedność odmienności – marketing poza płciąJedność odmienności – marketing poza płciąJedność odmienności – marketing poza płciąJedność odmienności – marketing poza płcią

Jedność odmienności – marketing poza płcią

Jedność odmienności – marketing poza płcią
Alicja Myśliwiec

Alicja Myśliwiec

-

Alicja Myśliwiec

Alicja Myśliwiec

Mężczyzna jak(o) kobieta, a kobieta jak(o) mężczyzna? W reklamie obserwowaliśmy już falę przemocy symbolicznej, zmianę ról czy metroseksualizm, teraz czas na androgynię. Walka płci odchodzi do lamusa, a podział na mężczyzn i kobiety przestaje być tym fundamentalnym. Reklama sięga do starożytnych korzeni, w tym przypadku do „Uczty” Platona: „(...) dawniej natura nasza była inna. Bo naprzód trzy były płcie u ludzi, a nie, jak teraz, dwie. Była jeszcze i trzecia prócz tego: pewien zlepek z jednej i drugiej (...)”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to