Mężczyzna jak(o) kobieta, a kobieta jak(o) mężczyzna? W reklamie obserwowaliśmy już falę przemocy symbolicznej, zmianę ról czy metroseksualizm, teraz czas na androgynię. Walka płci odchodzi do lamusa, a podział na mężczyzn i kobiety przestaje być tym fundamentalnym. Reklama sięga do starożytnych korzeni, w tym przypadku do „Uczty” Platona: „(...) dawniej natura nasza była inna. Bo naprzód trzy były płcie u ludzi, a nie, jak teraz, dwie. Była jeszcze i trzecia prócz tego: pewien zlepek z jednej i drugiej (...)”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |