Jedno kłamstwo i trzy prawdy na temat mężczyzn. Reklama tych prawd nie widziJedno kłamstwo i trzy prawdy na temat mężczyzn. Reklama tych prawd nie widziJedno kłamstwo i trzy prawdy na temat mężczyzn. Reklama tych prawd nie widziJedno kłamstwo i trzy prawdy na temat mężczyzn. Reklama tych prawd nie widzi
Julia Izmałkowa

Jedno kłamstwo i trzy prawdy na temat mężczyzn. Reklama tych prawd nie widzi

Jedno kłamstwo i trzy prawdy na temat mężczyzn. Reklama tych prawd nie widzi
Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

-

CEO, Izmałkowa

Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

CEO
Izmałkowa

Humanologist, CEO agencji badawczej Izmałkowa specjalizującej się w pozadeklaracyjnych badaniach etnograficznych dla biznesu. Jako badacz pracowała dla wszystkich branż usługowych i FMCG w Polsce – z wyjątkiem politycznej. Z wykształcenia psycholog, doświadczenie zdobywała w działach strategii największych globalnych agencji reklamowych. We wszystkich badaniach bierze pod uwagę analizę społeczno-kulturową jako podstawę nie tylko rozumienia teraźniejszości, ale i przywidywania przyszłości. Za najważniejszy cel swojej pracy uważa praktyczność. Prelegentka polskich i zagranicznych konferencji, wykładowczyni uniwersytecka, ekspert w dziedzinie badań etnograficznych.

Mężczyzna nie myśli o niczym innym niż o tym, jak wyrwać się z domu i spędzić trochę czasu z kumplami. Najlepiej na rozmowach o kwestiach ważnych, ale niebywale radosnych, albo przynajmniej o paru sprawach wagi światowej. Przy piwie z innymi mężczyznami. Psycholog i badacz Julia Izmałkowa rozprawia się z kolejnym reklamowym kłamstwem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się